سامد؛ مجرای ارتباط مردم با دولت
گروه اصفهان| بنا به گفته معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) مجرای ارتباطی برای طرح مشکلات و مسائل مردم از اقصی نقاط استان است که به مسئولان سطوح مختلف ارائه میشود.
حیدر قاسمی پس حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) گفت: این سامانه فرصت، ظرفیت و فضای مناسبی است که افراد میتوانند از دورترین نقاط استان مسائل خود را طرح کنند. معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: مدیران و مسئولان علاوه بر برنامههای ملاقات عمومی هفتگی خود پیشگام شدند تا از تیر امسال اولین برنامه ارتباط مستقیم مردمی با گروهها و تودههای مردم را برقرار کنند و مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران مکلف شدند تا با هماهنگی دفتر ارتباط مردمی و رسیدگی به شکایات استانداری این برنامه برقرار شود. او اضافه کرد: تاکنون اکثر فرمانداران و مدیران استانی به صورت مستقیم در این ارتباط مردم و دولت حضور پیدا کردند این در حالی است که تا به حال ۵۰ برنامه ارتباط مستقیم برقرار شده است. قاسمی با اشاره به درخواستهای مردم تصریح کرد: خواستههای افراد در راستای دستگاههای اداری و اجرایی است که بخشی از این موارد در حوزههای خدماتی صورت میگیرد. او با اشاره به حضور خود در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اظهار داشت: ۲۰ تماس موفقی که من با افراد مختلف داشتم بیشتر مطالبی در حوزههای اجتماعی، عمرانی و مسائل با شهرداری و خدماترسانی مطرح شد همچنین در حوزه سیاسی فرمانداریها هم مواردی داشتیم. قاسمی ادامه داد: بخشی از درخواستها در راستای تسهیل فرآیندهاست که ضرورت دارد فرآیندها اصلاح و سرعت بیشتری پیدا کند زیرا از نظر مردم تسهیل فرآیندها موضوعی مهم است. او ابراز امیدواری کرد که با این اقدام تمامی مدیران حضور پیدا کنند و از این طریق علاوه بر مأموریتهای روزمره و وظایف ذاتی، تسریع بخش حل مشکلات مردم باشند. ارتباط مستقیم تلفنی مردم با مسئولان استان از طریق شماره تماس ۱۱۱ صورت میگیرد. سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطروحه از سوی مردم راهاندازی شده است که موارد مطروحه میتواند ماهیتی شامل درخواست، شکایت، تشکر، ابراز احساس، انتقاد، طرح و ایده و گزارش داشته باشد.
حیدر قاسمی پس حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) گفت: این سامانه فرصت، ظرفیت و فضای مناسبی است که افراد میتوانند از دورترین نقاط استان مسائل خود را طرح کنند. معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: مدیران و مسئولان علاوه بر برنامههای ملاقات عمومی هفتگی خود پیشگام شدند تا از تیر امسال اولین برنامه ارتباط مستقیم مردمی با گروهها و تودههای مردم را برقرار کنند و مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران مکلف شدند تا با هماهنگی دفتر ارتباط مردمی و رسیدگی به شکایات استانداری این برنامه برقرار شود. او اضافه کرد: تاکنون اکثر فرمانداران و مدیران استانی به صورت مستقیم در این ارتباط مردم و دولت حضور پیدا کردند این در حالی است که تا به حال ۵۰ برنامه ارتباط مستقیم برقرار شده است. قاسمی با اشاره به درخواستهای مردم تصریح کرد: خواستههای افراد در راستای دستگاههای اداری و اجرایی است که بخشی از این موارد در حوزههای خدماتی صورت میگیرد. او با اشاره به حضور خود در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اظهار داشت: ۲۰ تماس موفقی که من با افراد مختلف داشتم بیشتر مطالبی در حوزههای اجتماعی، عمرانی و مسائل با شهرداری و خدماترسانی مطرح شد همچنین در حوزه سیاسی فرمانداریها هم مواردی داشتیم. قاسمی ادامه داد: بخشی از درخواستها در راستای تسهیل فرآیندهاست که ضرورت دارد فرآیندها اصلاح و سرعت بیشتری پیدا کند زیرا از نظر مردم تسهیل فرآیندها موضوعی مهم است. او ابراز امیدواری کرد که با این اقدام تمامی مدیران حضور پیدا کنند و از این طریق علاوه بر مأموریتهای روزمره و وظایف ذاتی، تسریع بخش حل مشکلات مردم باشند. ارتباط مستقیم تلفنی مردم با مسئولان استان از طریق شماره تماس ۱۱۱ صورت میگیرد. سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطروحه از سوی مردم راهاندازی شده است که موارد مطروحه میتواند ماهیتی شامل درخواست، شکایت، تشکر، ابراز احساس، انتقاد، طرح و ایده و گزارش داشته باشد.