بهره برداری ۲ اقامتگاه سنتی در کاشان

دو اقامتگاه سنتی در کاشان به مناسبت دومین روز هفته دولت با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش مهر، دو اقامتگاه سنتی در کاشان به مناسبت دومین روز هفته دولت با حضور فریدون الله یاری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان به بهره برداری رسید.

فرماندار کاشان در حاشیه افتتاح این دو اقامتگاه ضمن اشاره به جزئیات این دو اقامتگاه سنتی اظهار داشت: یکی از این اقامتگاه های سنتی دارای ۱۷ اتاق و ۴۲ تخت است که با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در زمینی به وسعت یک هزار و ۳۵۰ مترمربع و یک هزار و ۲۰۰ متر زیربنا به بهره برداری رسید و ۴۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفت.

علی اکبر مرتضایی ضمن اشاره به جزئیات دومین اقامتگاه سنتی به بهر برداری رسیده در کاشان به مناسبت هفته دولت افزود: دومین اقامتگاه سنتی کاشان با ۲۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده است به نحوی که ساخت آن از سال ۱۳۹۳ آغاز شده بود که این اقامتگاه امروز ۹ اتاق و ۱۸ تخت به بهره برداری رسید و توانسته ۳۶ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شوند.

فرماندار کاشان توسعه گردشگری را یکی از اولویت های فرمانداری این شهرستان دانست و ابراز داشت: احیای خانه های تاریخی در کاشان اتفاق خوب و مبارکی است و امید است با مشوق های اعمالی از سوی دولت این اتفاق بیش از پیش در این شهرستان تقویت شود.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی لزوم توسعه گردشگری است، گفت: کاشان شهر خانه های تاریخی است و بر همین اساس سرمایه گذاران و علاقه مندان به حوزه گردشگری می توانند با یک سرمایه گذاری امن در این منطقه به بالاترین بازده دست پیدا کنند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار