توجه به مسئولیت اجتماعی جز اولویت های ایمیدرو

رئیس هیات مدیره سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع و منابع معدنی ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: پذیرش تمام مسئولیت ها در صنعت امروز باید در راستای سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران باشد.

اصفهان امروز: رئیس هیات مدیره سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع و منابع معدنی ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: پذیرش تمام مسئولیت ها در صنعت امروز باید در راستای سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران باشد.
مهدی کرباسیان تصریح کرد: در حوزه تولیدفولاد ،صادرات،بهره وری و مسئولیت اجتماعی شرکت فولادمبارکه عملکرد قابل دفاعی داشته است .
او تاکید کرد: پذیرش مسئولیت اجتماعی توسط شرکت های صنعتی برای سازمان ایمیدرو از اهمیت خاصی برخوردار است و بودجه ای به این منظور نیز در نظر گرفته شده است. کرباسیان به نقش مدیریت در شرکت های بزرگ به عنوان اصلی اساسی اشاره کرد بیان داشت: در بسیاری از شرکت های صنعتی کاهش ۲۳ درصدی تولید را داشته ایم این در حالی است که فولادمبارکه با مدیریت اصولی توانست در همین مدت افزایش تولید و صادرات را داشته باشد و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.
او به نقش فولاد در توسعه کشور اشاره کرد افزود: ۲ هزار میلیارد دلار سهم تجارت جهانی است که از این میزان ۴۳ درصد به فولاد اختصاص داده شده این اعداد و ارقام نشان از ضریب پیشرفت فولاد در تجارت جهانی دارد و ما نباید از آن غافل باشیم.
کرباسیان اظهار کرد: اتفاقی که در دولت یازدهم شاهد رشد آن و ادامه دار بودن ان در دولت دوازدهم هستیم اینکه توجه به توسعه بخش فولاد است در ۶ ماهه امسال در حوزه های گوناگون همچون شمش فولاد ۱۴ درصد آهن اسفنجی ۱۹ درصد گندله ۳۸ درصد و کنستانتله ۱۷ درصد افزایش تولید داشته ایم. او ادامه داد: با توجه به مشکلات ارزی موجود در ۶ ماهه امسال تعییری در حوزه صادرات نداشته ایم امیدواریم به هدف نهایی که تولید ۵۵ میلیون تن در سال ۱۴۰۴ دست پیدا کنیم.
ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار