عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان تشریح کرد

امتیاز بزرگ اجلاس ACD برای اقتصاد ایران

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: تبدیل‌شدن اصفهان به پایگاه دوم ACD باعث می‌شود سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌ها از طریق اصفهان بین کشورهای عضو تعریف شود که این موضوع یک امتیاز بزرگ برای اصفهان به شمار می‌رود.

امتیاز بزرگ اجلاس ACD برای اقتصاد ایران

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی اجلاس، علی صفر نوراله اظهار کرد: اگر قرار باشد اقتصاد به حرکت درآید باید صادرات و ارتباط اقتصادی بین کشورها تقویت شود که در این میان نقش اساسی را اتاق‌های بازرگانی ایفا می‌کنند، بدین سبب اصفهان پیشقدم شد تا دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا را برگزار کند.

او با بیان اینکه این رویداد می‌تواند سبب ارتقای رشد اقتصادی اصفهان شود، افزود: اجلاس اتاق‌های بازرگانی ACD پس از شش ماه کار مداوم با همکاری وزارت خارجه برگزار شد و از ۳۵ کشور ۲۲ کشور در آن حضور یافتند که با وجود تبلیغات منفی علیه ایران اتفاق درخور توجهی بود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در پی برگزاری اجلاس رخ‌داده است، تبدیل‌شدن اصفهان به پایگاه دوم ACD بوده به معنای اینکه سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌ها از طریق اصفهان بین کشورهای عضو تعریف شود که یک امتیاز بزرگ است. 

2

او با بیان اینکه این اجلاس برای فعالان اقتصادی اصفهان کمک بزرگی به دنبال دارد، اضافه کرد: بخش خصوصی از مسائلی مانند تحریم جدا هستند و این ارتباط می‌تواند تمام اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار دهد؛ چون زیرساخت‌های مجمع نمایندگان تا چند سال در اصفهان مستقر خواهد بود البته به شرطی که از سطح صحبت بالاتر رفته و به عمل برسد. 

صفر نوراله افزود: اصفهان متعهد شده که کمیته و شورای آسیایی تشکیل داده و زمینه ایجاد زیرساخت‌ها را فراهم کند همین امر نیز باعث شده دبیرکل میزبانی اصفهان را قبول کند. او خاطرنشان کرد: برای زیرساخت‌های تجارت آسیایی تلاش می‌کنیم و مطمئنیم برای رشد صادرات ایران تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار