نویدکیا: فلسفه من بازیسازی از دروازه‌بان و مدافع است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان فلسفه تیمی خود را دلیل گل دریافتی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان می داند.

نویدکیا: فلسفه من بازیسازی از دروازه‌بان و مدافع است

محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از مصاف با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای ما بود و درست است که با چهار گل بازی را بردیم ولی دقایق سختی را در بازی سپری کردیم.

وی افزود: در اوایل بازی استرس زیادی به تیم حاکم بود که بعد از گل این استرس تا حد زیادی کاهش یافت و در کل شرایط در نیمه اول خوب پیش رفت و بازی مورد انتظار ما از تیم در زمین اجرا شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نیمه دوم را با شرایط خیلی بدی شروع کردیم و در اوایل نیمه دوم خیلی بد بازی کردیم و صنعت نفت در این دقایق با گرفتن مرکز زمین بازی خیلی خوبی را ارائه کرد

وی ابراز داشت: صعنت نفت در نیمه دوم خیلی خوب فشار آورد و موقعیت‌های نسبتاً خوبی به وجود آوردند تا به گل هم رسیدند و بعد از گل فشار این تیم بیشتر نیز شد که باعث شد تیم ما تحت فشار قرار بگیرد.

نویدکیا تصریح کرد: بعد از گل به دلیل فشار صنعت نفت و پیش روی آنها از فضای پشت مدافعان به خوبی استفاده کردیم و در این خصوص محبی عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی در خصوص گل دریافتی تیم سپاهان گفت: دلم می‌خواهد در تیم من از عقب بازی شود و دروازبان و مدافع بازیسازی کند و ممکن است این اشتباهاتی را در پی داشته باشد و اعتقادی به اشتباه فردی ندارم زیرا اشتباهات تیمی است و وقتی این مدل تیم من است چنین اشتباهاتی ممکن است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه چیزی که از هوادار خواستیم انجام شد، تاکید کرد: من در خواست دارم هوادارن همچنان به خاطر کرونا تجمع نکنند زیرا فوتبال ارزش جان انسان را ندارد ولی باز هم از هواداران ممنونم.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار