آذری : باشگاه تمام هزینه‌های درمان حبیب‌زاده را می‌دهد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: وقتی ورزشکاری از مجوعه ذوب‌آهن مصدوم می‌شود باشگاه تمام هزینه‌های آن را می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: وقتی ورزشکاری از مجوعه ذوب‌آهن مصدوم می‌شود باشگاه تمام هزینه‌های آن را می‌دهد.
سعید آذری در گفت‌وگو با میزان، در مورد اینکه آیا از شرایط تیمش در 3 بازی ابتدایی لیگ رضایت دارد و آیا برای رسیدن به صدر جدول فشاری روی ذوب‌آهن وجود خواهد داشت: هیچ فشاری روی تیم ما نیست چون هیچ قولی به کسی نداده‌ام. ما تا الان 5 امتیاز گرفتیم که 4 امتیاز خارج از خانه و یک امتیاز هم مقابل استقلالی بود که همه دیدند با تراکتورسازی چه کار کرد.
وی ادامه داد: در بازی با استقلال هم کاملا حق‌مان را خوردند. بازیکنی به ما 2 گل زد که باید اخراج می‌شد. در کل ما با توجه به زمانبندی و اهدافی که داریم پیش می‌رویم و به اهداف‌مان می‌رسیم.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که اهداف مورد نظر تیمش چیست، گفت: اهداف خیلی خوبی داریم!
آذری در خصوص اینکه آیا باشگاه ذوب‌آهن هزینه‌های درمانی رضا حبیب‌زاده که در بازی با استقلال به شدت مصدوم شد را می‌دهد، تاکید کرد: پس چه کسی باید هزینه‌ها را بدهد؟! شرایط باشگاه ذوب‌آهن با بقیه باشگاه فرق می‌کند و وقتی ورزشکاری از مجوعه ذوب‌آهن مصدوم می‌شود باشگاه تمام هزینه‌های آن را می‌دهد.
وی در مورد اینکه بعد از مشکلاتی که برای پادوانی به وجود آمد و برای هزینه درمانش با باشگاه استقلال به مشکل خورد، خیلی‌ها فکر می‌کردند برای حبیب‌زاده هم چنین مشکلی پیش بیاید، گفت: ما کاری به باشگاه دیگر نداریم اما ما تمام هزینه‌های بازیکن مصدوم را می‌دهیم. باشگاهی که همه چیزش سیستماتیک است با بقیه باشگاه‌ها فرق می‌کند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار