۱۹ اردیبهشت ماه

بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت نفت با شعار “صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه” درتهران روبان چینی میشود

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه ،سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی برپا می گردد.

بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت نفت با شعار “صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه” درتهران روبان چینی میشود

به گزارش واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه ،سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی برپا می گردد.

در این نمایشگاه شرکتهای فعال درزمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرارمی دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت می نمایند.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی یکی از بزرگترین رویدادهای انرژی در سطح جهان است که به عنوان فراگیرترین گردهمایی در صنعت نفت کشور شناخته می شود.

‌ در این راستا متقاضیان نمایشگاه در بخش های مختلف بالادستی، میان دستی و پایین دستی صنعت نفت بر اساس گروه کالایی و خدماتی شامل صنایع بالادستی صنعت نفت (اکتشاف، حفاری، تولید و بهره برداری نفت و گاز، توسعه، شرکت های اکتشاف و تولید، شرکت های GC و EPC، صادرات نفت، گاز و میعانات گازی، مخازن ذخیره سازی، پایانه های نفتی، کشتی های نفتکش و شناور های دریایی، صنایع فراساحل، صنایع میان دستی صنعت نفت (انتقال نفت، گاز و فرآورده های نفتی، خطوط لوله و تلمبه خانه و ایستگاه های تقویت فشار، مخازن ذخیره سازی نفت و گاز)، صنایع پایین دستی صنعت نفت (پالایشگاه های نفت و گاز، مخازن ذخیره سازی فرآورده های نفتی، پتروشیمی و صنایع وابسته، توزیع و فروش فرآورده های نفتی و گازی)، تجهیزات صنعت نفت، ۱۰ گروه کالایی صنعت نفت و سایر گروه های کالایی، مواد و فرآورده های نفتی، گازی و پتروشیمی، خدمات فنی و مهندسی صنعت نفت، مراکز علمی، پژوهشی و فناوری و دانشگاه ها، استارتاپ ها و شتاب دهنده ها، مشاوران، سرمایه گذاری و مالی، بیمه، تاسیسات، مکانیک، برق، الکترونیک، ابزار دقیق، عایق، پوشش و رنگ، HSE، جوش و برش و سایر گروه ها در این نمایشگاه حضور دارند.

حائز اهمیت است ، هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز با حضور شرکتهای زیرمجموعه حضور چشم گیردر بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد داشت و متخصصان حوزه انرژی و شرکت های دانش بنیان می توانند از غرفه  این شرکت در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دیدن نمایند.

گفتنی است ، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به همراه مدیران و اعضای هیات مدیره این شرکت از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید خواهند کرد.

 

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار