دلار وارد کانال جدید شد/ قیمت تعادلی چه رقمی است؟

از منظر تحلیلگران اقتصادی کریدور ششم منطقه تعادلی برای قیمت دلار محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد سیاست‌گذار نیز قصد ندارد قیمت دلار را از این منطقه پایین‌تر نگه دارد.

دلار وارد کانال جدید شد/ قیمت تعادلی چه رقمی است؟

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، قیمت دلار امروز با کاهش نزدیک به هزار تومانی نیمه کریدور ششم را از دست داد و با روند کاهشی بازگشایی شد. دلار در حالی در روند نزولی افتاده که معامله‌گران اوضاع سیاسی را در آرامش می‌دانند.

تجارت‌نیوز در گزارش نوشت: قیمت دلار در شروع دومین روز هفته با روند کاهشی بازگشایی شد. این اسکناس امروز در پله هفتم از کانال چهارم کریدور ششم در حال معامله است.

Screenshot 2024-04-21 at 12.17.19 PM

سایه تنش‌های سیاسی از سر بازارها کم شد

معامله‌گران سایه تنش‌های سیاسی را از سر بازارها کوتاه می‌دانند و همین موضوع را دلیل آرامش حاکم بر بازارها عنوان می‌کنند. از منظر تحلیلگران اقتصادی کریدور ششم منطقه تعادلی برای قیمت دلار محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد سیاست‌گذار نیز قصد ندارد قیمت دلار را از این منطقه پایین‌تر نگه دارد.

کارشناسان بازار به هزینه‌های دولت، کسری بودجه و رشد نقدینگی اشاره می‌کنند و معتقدند حفظ محدوده فعلی برای بازارساز مهم است.

تتر ۶۴ هزار تومانی شد

قیمت درهم امروز با افت ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۷ هزار و ۵۵۰ تومان معامله می‌شود. تتر با افت ۹۰۰ تومانی همپای دلار کاهش داشت و به کانال ۶۴ هزار تومانی برگشت و با رقم ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۸۰ هزار و ۴۶۰ تومان در حال معامله است و کاهش ۴۰۰ تومانی دارد. امروز یورو کاهش ۳۰۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۹ هزار و ۳۹۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز بعد از بیش از دو هفته افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان عرضه شد.

۲۲۳۲۲۵

منبع: khabaronline-1897860

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار