دانلود قسمت یازدهم گیسو | دانلود سریال گیسو قسمت 11

قسمت 11سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

دانلود قسمت یازدهم گیسو | دانلود سریال گیسو قسمت 11

خلاصه داستان سریال گیسو

رضا در مخمصه ‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آن‌ ها آن ‌طور که باید پیش نمی ‌رود و اتفاقاتی رخ می ‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می ‌کند و …

بازیگران : محمدرضا گلزار, ساره بیات, هومن سیدی, هانیه توسلی, حسین یاری و مسعود رایگان بازیگران اصلی سریال جدید گیسو میباشند.

خلاصه سریال گیسو قسمت10
«پگاه از رضا می‌خواهد برای برگشتن سهیل به خانه کاری کند و اجازه ندهد رابطه او با کتی صمیمی شود. از طرفی پیمان و سهیل نیز برای خارج کردن پول‌ها از بانک با مشکل مواجه می‌شوند و...»
رضا بعد از خلاص شدن از چنگ گروگان‌گیر‌ها بلافاصله به مرکز پلیس مبازه با مفاسد اقتصادی احضار می‌شود. رضا برای پلیس تعریف می‌کند که چه بر سرش آمده است؛ اما درباره پدرش و محل مخفی شدن او پیش پلیس هم مثل زمانی که گروگان گرفته شده بود، سکوت می‌کند. پلیس، اما باز هم از او درخواست می‌کند که از پدرش بخواهد خودش را معرفی و با پلیس همکاری کند. رضا سری هم به پدرش می‌زند. او قبل از این‌که آزاد شود، از گروگان‌گیر‌ها شنید که گیسو به دستور پدرش به قتل رسیده است. فکر این موضوع رضا را راحت نمی‌گذارد تا این‌که از زبان پدرش می‌شنود این موضوع واقعیت ندارد.
ماجرای لوسی هم کماکان ادامه دارد. او به کمک پگاه دنبال ردی از پدر و مادرش می‌گردد که طبق آخرین سرنخ پدرش مرده است و از مادرش نیز خبری نیست. سهیل و پیمان هم بعد از چند روز وقفه کار بیرون کشیدن پول از حساب‌ها را از سر می‌گیرند و با دردسر‌های جدیدی هم مواجه می‌شوند. آن‌ها مجبور می‌شوند یکی از این صاحب حساب‌های معتاد را از نکبت و کثیفی بیرون بکشند تا به بانک بیاید و امضا کند که حساب تخلیه شود.
ماجرای کلیپ تبلیغاتی از ابتدا خوب پیش نرفت و هنوز هم قابل درک نیست. رضا، سهیل و پیمان به هیچ‌وجه شبیه کسانی که توانایی ساخت و ایده‌پردازی برای کلیپ تبلیغاتی را دارند، نیستند و هربار هم وقتی صحبت کار شده است، به ساده‌انگارانه‌ترین شکل ممکن کنار هم نشسته‌اند، پیمان خوشمزگی کرده است و مثلاً ایده‌ای مطرح کرده است و رضا و سهیل هم سر تکان داده‌اند. وقتی ایده‌ای قرار است تا این حد دم‌دستی پیش برود، اصلاً چه لزومی دارد که مطرح شود؟

1- لینک دانلود سریال گیسو قسمت 11با کیفیت 480

2-لینک دانلود سریال گیسو قسمت 11 با کیفیت 720

3- لینک دانلود سریال گیسو قسمت11با کیفیت 1080

4- لینک دانلود سریال گیسو قسمت11با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود سریال گیسو قسمت 11با همه کیفیت ها


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار