دانلود قسمت هفتم گیسو | دانلود سریال گیسو قسمت 7

قسمت 7سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه25 فروردین 1400 در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

دانلود قسمت هفتم گیسو | دانلود سریال گیسو قسمت 7

خلاصه داستان سریال گیسو

رضا در مخمصه ‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آن‌ ها آن ‌طور که باید پیش نمی ‌رود و اتفاقاتی رخ می ‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می ‌کند و …

بازیگران : محمدرضا گلزار, ساره بیات, هومن سیدی, هانیه توسلی, حسین یاری و مسعود رایگان بازیگران اصلی سریال جدید گیسو میباشند.

خلاصه سریال گیسو قسمت 6
«لوسی اطلاعات تازه‌ای از پدر و مادرش به دست می‌آورد؛ اما پیمان در این مورد مخالفت‌هایی دارد. رضا و سهیل نیز مشغول راه‌اندازی دفتر جدید هستند و...»
پگاه لوسی را با خود به خانه‌اش می‌برد. پیمان به محض این‌که می‌فهمد به دنبال لوسی می‌آید و او را دوباره به هتل می‌برد؛ اما باز هم وقتی یک نفر ادعا می‌کند خانواده لوسی را می‌شناسد، از پگاه می‌خواهد تا او را همراهی کند.در دفتر تازه شرکت رضا و سهیل سعی می‌کنند هرچه زودتر تجهیزات کار و دفتر را سر و سامان بدهند و کارشان را شروع کنند. در این میان نازی هم توجه ویژه‌ای به رضا دارد، نگاه‌های خاص و الطاف ویژه. نازی برای رضا یک دست کت و شلوار گران‌قیمت از یک برند معروف سفارش می‌دهد. هدیه و توجه‌های نازی رضا را به آن‌چه در رستوران می‌گذرد، مشکوک می‌کند.
اما قبل از این‌که رضا بخواهد به شک بپردازد، دو نفر با برگه حکم بازداشت رضا به رستوران می‌آیند و او را در مقابل چشم سهیل، پیمان، نازی و کتی با خود می‌برند. کتی هم که از موضوع بر آشفته است، فقط با وساطت سهیل آرام می‌شود. بدین ترتیب از داستان سرگردان گیسو شش قسمت می‌گذرد. لوسی از هتل به خانه پگاه و از خانه پگاه به هتل کشانده می‌شود، بی آن‌که مشخص شود انگیزه پگاه از این کش و واکش‌ها چیست. آیا پگاه به خاطر درسا این کار‌ها را می‌کند؟ پس چرا انقدر از پیمان و از همه طلبکار است؟ پیمان لوسی را خیلی راحت به پگاه می‌سپارد که به چه کاری برسد؟


1- لینک دانلود سریال گیسو قسمت 7با کیفیت 480

2-لینک دانلود سریال گیسو قسمت 7 با کیفیت 720

3- لینک دانلود سریال گیسو قسمت7با کیفیت 1080

4- لینک دانلود سریال گیسو قسمت7با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود سریال گیسو قسمت 7با همه کیفیت ها

تیزر سریال گیسو قسمت7

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار