برخی از نمایندگان مجلس انتظارات مردم را بالا می‌برند/ لغو جلسه سران قوا را مجلس خبر داد

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امروز برخی به اسم رسیدگی به مشکلات سفر‌هایی می‌روند و حرف‌هایی به مردم می‌زنند که انتظارات را بالا می‌برند.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: اساس موضوعات مهم که مربوط به سران قوا می‌شود در ۴ جلسه، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی و یا در جلسه شورای عالی اقتصادی بحث و بررسی می‌شود. جلسات این ۴ شورا مرتب برگزاری می‌شود واز باب تفاهم و همدلی جلساتی بین سه رئیس برگزار می‌شود.
او افزود: این اولین باری نیست که اینگونه جلسات به دلیل مشکلی برای یکی از روسا آن هم با هماهنگی با تاخیر افتاد است، در گذشته هم چنین اتفاقی صورت گرفته، اما خبری مطرح نشده است. نمی‌دانم چرا این‌طور شده که یک جلسه حالا به هر دلیلی برگزار نشده، آن هم بر اساس دستورالعملی که ابلاغ شد. اما ابتدا از طرف خود مجلس اطلاع رسانی شد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور عنوان کرد: اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است. تعداد نمایندگانی که الفاظ نامناسبی به کار می‌گیرند که در این دوره از مجلس تعداد آنها زیاد شده است. هنوز خیلی به انتخابات مانده و امروز برخی به اسم رسیدگی به مشکلات سفر‌هایی می‌روند و حرف‌هایی به مردم می‌زنند که انتظارات را بالا می‌برند. خود این‌ها در گذشته مسئولیت داشتند و حامی دولتی بودند که هیچکدام از این کار‌ها را انجام نداد.
او تاکید کرد: در حالی‌که لوایح زیادی در مجلس باقی مانده نمایندگان به دنبال طرح‌های جدید دیگر هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار