توضیحات «رزم‌حسینی» درباره دو تابعیتی بودنش برای نمایندگان

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب جزئیات جلسه صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون را تشریح کرد.

مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب، از برگزاری جلسه شورای مرکزی این فراکسیون برای بررسی صلاحیت و برنامه‌های علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعتف معدن و تجارت در جلسه صبح امروز (یکشنبه ششم مهر) خبر داد.
وی با اشاره به مطرح شدن دغدغه‌های نمایندگان در این جلسه، بیان داشت: وضعیت نابسامان اقتصادی، عدم برنامه ریزی دولت در حوزه اقتصاد در بخش تامین کالا‌های اساسی و سبد خانوار مردم، عدم اجرای سامانه‌های نظارتی، عدم ایجاد برنامه مناسب در جهت زنجیره ارزش افزوده، بیبرنامه‌گی دولت در بخش تولید، جلوگیری از خام فروشی وضعیت نابسامان بازار خودرو، عدم حمایت از تولیدکنندگان و ... از جمله دغدغه‌های نمایندگان بود که در این جلسه مطرح شد.
سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب در همین راستا ادامه داد: رزم حسینی وزیر پیشنهادی «صمت» پس از استماع دغدغه‌های نمایندگان برنامه‌های خود را برای حل این مشکلات مطرح کرد تا در یک بازده زمانی کوتاه این مسائل برطرف شود.
یوسفی با بیان اینکه در این جلسه اعضای شورای مرکزی موضوع دو تابعیتی رزم حسینی را مطرح و خواستار پاسخگویی وی در این باره شدند، بیان داشت: رزم حسینی در این باره عنوان کرد که بنده فقط برای تردد به موضوعات اقتصادی ویزای کانادا را داشتم که در حال حاضر نیز باطل شده و بنده دوتابعیتی نیستم.
سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب بیان داشت: پس از مطرح شدن دغدغه‌ها و استماع برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت، مقرر شد نظر نهایی فراکسیون درباره صلاحیت وی (سه‌شنبه هشتم مهر) اعلام شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار