سلیمی: قیمت خودرو پرواز کرده و به عرش رسیده است

عضو هیئت رئیسه مجلس با انتقاد از وضعیت گرانی خودرو گفت: قیمت خودرو پرواز کرده و به عرش رسیده پس مسئولان نباید تماشاچی باشند.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی طرح مالیات بر خانه‌های خالی که از شورای نگهبان اعاده شده در اخطاری اظهار کرد: مسکن حق همه مردم است و دولت موظف است که با رعایت اولویت این نیاز را تأمین کند.
وی افزود: امیدواریم که ایرادات این طرح در نشست امروز رفع و اصلاح شود؛ هدف اصلی ما عرضه بیشتر مسکن و کاهش قیمت آن است چراکه به نظر می‌رسد دولت بازار را رها کرده است.
سلیمی افزود: قیمت خانه به صورت ماهانه ۷ درصد افزایش پیدا می‌کند از طرفی قیمت خودرو روز به روز بیشتر می‌شود، رئیس جمهور به وزارت صمت برای کنترل بازار دستور داده، اما وزارتخانه‌ای که وزیر ندارد تنها یک ساختمان است و نمی‌تواند جلوی این وضعیت را بگیرد.
نماینده مردم محلات بیان کرد: رئیس جمهور باید به وضعیت بازار توجه بیشتری داشته باشد، زیرا مردم از وضعیت ناراضی هستند و قیمت خودرو پرواز کرده و به عرش رسیده است لذا مسئولان نباید تماشاچی باشند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: مجلس روز یکشنبه وضعیت بازار مسکن، ارز و بورس را در جلسه غیرعلنی بررسی خواهد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار