دانلود قسمت سی و دوم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت32

قسمت 32 سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه8 مرداد در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

خلاصه قسمت 31


رستا وارد رابطه با نکیسا می‌شود و زمان زیادی را با او وقت می‌گذارد. اگرچه در ظاهر همه چیز بینشان خوب است، اما رستا باز هم در این رابطه تردید و به نکیسا شک دارد. آوا از فرصت دوباره‌ی هم کلامی با آرش استفاده می‌کند و او را به سمتی که خودش می‌خواهد می‌کشاند. آرش که همه‌ی تمرکزش روی رستا بود با ترفند آوا به سمتی دیگر متمایل می‌شود و پدرش و رابطه‌ی مخفیانه‌ی او توجهش را جلب می‌کند.

همه چیز برای اتابک به سمت بدی پیش می‌رود. او که به تازگی رابطه اش با مرسده در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود حالا عمویش، پدر توران، می‌بیند که قدرت تکلمش را دوباره به دست آورده است. چیز‌هایی که او می‌داند می‌تواند همه چیز اتابک را نابود و با خاک یکسان کند.

سرهنگ، دوست خسرو، با اخبار جدیدی درباره‌ی شب عروسی و حادثه سراغ او می‌آید و سبب می‌شود تا خسرو به سراغ سرنخ‌های تازه‌ای برای پیدا کردن متجاوز بگردد. او خیلی زود از روی فیلم‌های عروسی سر نخ را پی می‌گیرد و به نکیسا می‌رسد.

گره‌های دل بعد از سی قسمت بالاخره رو به سمت باز شدن گذاشته اند. پدر رستا اگرچه قلبش امکان انتقام را از او گرفت، اما گناهکار را شناخت و رستا هم با توجه به جلسات مشاوره اش به زودی با واقعیت نکیسا آشنا می‌شود. مادر آوا هم سرنخ‌هایی از مسائل آوا پیدا کرده است و به زودی می‌تواند مانع کار‌های او شود.

1- لینک دانلود دل 32 با کیفیت 480

2-لینک دانلود دل 32 با کیفیت 720

3- لینک دانلود دل32 با کیفیت 1080

4- لینک دانلود دل 32 با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود دل32 با همه کیفیت ها

تیزر سریال دل قسمت 32



برای دانلود همه قسمت‌های سریال دل روی تصویر زیر کلیک کنید
دانلود فیلم دل همه قسمت ها

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار