بی‌کفایت دانستن مجلس دهم؛ توهینی بزرگ به نمایندگان آن است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اینکه عنوان می‌کنند بی‌کفایتی مجلس دهم، حقیقتاً توهین بزرگی به نمایندگان مجلس دهم است.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در واکنش به نطق محسن زنگنه، نماینده تربت حیدریه و مه ولات و زاوه که از بی‌کفایتی مجلس دهم گفته بود، اظهار کرد: آقای زنگنه کلامی را در نطق ۵ دقیقه‌ای خود به کار بردند که شاید اعلام آن از تریبون مجلس درست نباشد.
او ادامه داد: اینکه این عنوان می‌کنند بی‌کفایتی مجلس دهم، حقیقتاً توهین بزرگی به نمایندگان مجلس دهم است که الان تعداد قابل توجهی از آن‌ها در پارلمان یازدهم حضور دارند.
عضو هیئت رئیسه بیان کرد: مجلس دهم در قانونی ممکن است کوتاهی کرده باشد؛ باید عنوان قانون و کوتاهی آن را با صراحت بیان کنند، اما اینکه کلامی به کار برده شود و کل مجلسی که امام خمینی بزرگوار فرموده است «عصاره فضائل ملت است» و مقام معظم رهبری بار‌ها بر رأس امور بودن آن تأکید کردند، به دلیل برخی کوتاهی‌‎هازیر سؤال ببرند، حقیقتاً درست نیست.
حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت: به نظرم باید این موضوع را آقای زنگنه اصلاح کنند. کلام ایشان با قسم به آیین نامه منافات دارد. من در بحث نظارت‌ها و عملکرد مجلس دهم انتقاد‌هایی داشتم، اما اینکه کل مجلس را زیر سؤال ببرند، بدانند دور از شأن است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار