جدیدترین فیلم از لحظه سقوط هواپیمای اوکراینی

هر چه از روز حادثه سقوط هواپیمای اکراینی در آسمان ایران می‌گذرد، شهروندانی که در حل عبور از جاده‌های اطراف محل سقوط بوده‌اند، فیلم‌های جدیدتری منتشر می‌کنند که واقعیت ماجرا ار بهتر روشن می‌کند.

اصفهان امروز: اخبار سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین این روزها در خط اول خبری دنیا قرار گرفته است و کشورهای گوناگون با اهداف مختلف با دقت این رویداد را پیگیری می‌کنند.
از افت قیمت سهام بویینگ تا اظهار نظرهای رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر کانادا گرفته تا فیلمی که شب قبل از حادثه از فرودگاه تل‌آویو منتشر شده و نشان می‌دهد هواپیمای بویینگ 737 سری 800 مشابهی در فرودگاه بن‌گورین با موتور آتش گرفته بر روی باند قرار دارد.
اما به سبب محل رخداد این حادثه تلخ که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی و چندین اتوبان و جاده اصلی بوده است، فیلم لحظه سقوط هواپیما توسط افراد مختلفی از زوایای گوناگون به وسیله موبایل گرفته شده است. فیلم سقوط هواپیمای بویینگ 737 به مقصد کی‌اف اوکراین نخستین بار صبح روز حادثه منتشر شد. اکنون نیز فیلم جدید منتشر شده نشان می‌دهد که هواپیما در حالی که موتور آن آتش گرفته در حال کم کردن ارتفاع به سمت فرودگاه و تلاش برای فرود است که با کاهش شدید ارتفاع، برخورد صورت می‌گیرد و به سبب پر بودن مخازن بنزین، انفجار بزرگی در لحظه رخ می‌دهد به صورتی که از فاصله زیاد، شدت نور آتش تمام منطقه را روشن می‌کند.
این حادثه بامدار روز چهارشنبه 18 دیماه 98 اتفاق افتاد و یک هواپیمای بویینگ 737 سری 800 اوکراین ایرلاین با سرنشینانی از ایران، کانادا و سایر کشورها در اطراف تهران سقوط کرد.
در ادامه ویدئو منتشر شده را مشاهده می‌کنید:


ویدئوی جعبه سیاه هواپیما:


نخستین فیلم منتشر شده در صبح روز حادثه:

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار