‌انتقاد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از رفتارهای سوداگرانه در بورس

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز باید با مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد ورود کنیم تا ریشه تبعیض و فساد از میان برداشته شود؛ نظام اقتصادی کشور به ویژه بیمه و بانک باید در خدمت تولید قرار گیرند.

محسن رضایی شامگاه جمعه در دیدار با فرماندهان و فعالان سایبری سپاه خراسان رضوی اظهار داشت: تهدیدات و فرصت‌های جدیدی در دهه پنجم انقلاب اسلامی پیش رو داریم که کاملا با موقعیت دهه‌های قبلی انقلاب متمایز است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: نظریه‌پردازان غربی امروز در حال تئوریزه کردن تداوم نبرد اقتصادی با ایران در سال‌های آتی هستند و هدف اصلی آنها این است که از ظهور تمدن نوین اسلامی جلوگیری کنند.
رضایی ادامه داد: ایران بزرگ اقتصادی هدف مهمی است که باید در مقابل این جبهه‌گیری دنبال کنیم تا از این طریق نسبت به خنثی‌سازی تحریم‌های دشمنان اقدام کنیم.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش فضای مجازی در تولید و رونق کارآفرینی بیان کرد: باید از فرصت‌های فضای مجازی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی بهره بگیریم و این بسیار مهم و حیاتی است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دشمنان ما از این فرصت بسیار بهره می‌گیرند و ما نیز باید با تجمیع تمام نیرو و هسته‌های خود در شبکه‌های مجازی وارد این فضا شویم و از هسته‌های پراکنده پرهیز کنیم.
رضایی با اشاره به اینکه فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است و نقش مهمی در نظام عرضه دارد تصریح کرد: نمونه این مسئله را در بازار بورس کشور شاهد بودیم که 150 نفر چگونه سهام‌ها را ارزان خریداری کردند و گزارش جامعی از تخلفات آنان و رفتارهای سوداگرانه تهیه خواهد شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز باید با مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد ورود کنیم تا ریشه تبعیض و فساد از میان برداشته شود؛ نظام اقتصادی کشور به ویژه بیمه و بانک باید در خدمت تولید قرار گیرند و زمینه حضور گسترده مردم در اقتصاد فراهم شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار