ادامه حصر موسوی، کروبی و رهنورد سزاوار نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به طولانی شدن مسأله حصر اشاره کرد و گفت: از این موضوع بیش از ۱۰ سال می‌گذرد و ادامه این روند شایسته و سزاوار نیست. امیدوارم هرچه زودتر این مسأله با پیگیری قوه‌قضاییه حل شود و مسائل مشابه دیگر نیز هر چه زودتر برطرف شود.

مجید انصاری،به طولانی شدن مسأله حصر میر حسین موسوی، کروبی و خانم رهنورد اشاره کرد و گفت: از این موضوع بیش از ۱۰ سال می‌گذرد و ادامه این روند شایسته و سزاوار نیست. امیدوارم هرچه زودتر این مسأله با پیگیری قوه‌قضاییه حل شود و مسائل مشابه دیگر نیز هر چه زودتر برطرف شود.
انصاری بیان کرد: اگر ما شاهد تقویت اعتماد مردم به عدالت قضایی در کشور باشیم و مردم قوه‌قضاییه را پناهگاه خود بدانند و مطمئن شوند در صورتی که مسأله‌ای به این قوه منتهی شود، نهایتاً‌ به عدالت ختم خواهد شد؛ بقای نظام بیشتر حفظ می‌شود. رسیدن به عدالت قضایی مدنظر اسلام، امام علی(ع)،‌ قانون اساسی و جمهوری اسلامی ایران راه طولانی است و ما باید در این مسیر بیشتر سرمایه‌گذاری و اقدام کنیم. به خصوص در شرایط کنونی که دشمنان سعی در ایجاد ناامیدی در جامعه دارند و اقداماتی از این حیث بهترین عامل خنثیسازی اقدامات تبلیغی و تخریبی دشمن خواهد بود.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به افزایش تبلیغات تخریبی که منجر به نگرانی، ناامیدی و یأس در برخی از سطوح جامعه می‌شود، گفت: قوه‌قضاییه پیشانی عدالت جامعه است و اگر مردم در قوه قضاییه، حرکت عدالت را ببینند، امیدواریشان زیاد می‌شود. بنابراین از تحولات قوه قضاییه استقبال می‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار