هدف دشمن تورم سه رقمی در ایران بود/ نتوانستند ما را زمین بزنند

رئیس‌جمهور با بیان اینکه بدخواهان کشور می‌خواستند اقتصاد ما را بهم بریزند و مردم را تحت فشار قرار بدهند تا چیزی از ارکان اقتصادی نماند، گفت: به فکر این بودند تورم ما سه رقمی شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: وزیر بهداشت نامه‌ای برای من فرستاده تا مردم در روز عید قربان، که البته هموطنان اهل سنت مراسم مفصل‌تری برگزار می‌کنند، همه پروتکل های بهداشتی را مراعات کنند والا دومرتبه در مسیر شیوع این بیماری قرار می‌گیریم و مشکلات برای مردم و کادر درمانی دوچندان می‌شود.

روحانی در ادامه با اشاره به فشارهای اقتصادی دشمن، گفت: بدخواهان کشور می‌خواستند اقتصاد ما را بهم بریزند و مردم را تحت فشار قرار بدهند تا چیزی از ارکان اقتصادی نماند. به فکر این بودند تورم ما سه رقمی شود و فکر می‌کردند ظرف چند ماه اوضاع اقتصادی را بهم بریزند. البته در این دو سال و چند ماه روزهای سختی گذراندیم اما اساس زندگی مردم و چارچوب اقتصاد به خوبی اداره شده است. امروز کالاهای اساسی در اختیار مردم است و وفور وجود دارد. البته قیمت های کالاها باید مناسب شود.

وی تاکید کرد: دشمن نتوانسته کارخانه های بزرگ ما را بخواباند و این کارخانه ها از سال گذشته بیشتر کار و تولید می‌کنند. دشمن نتوانسته از نظر اقتصادی ما را زمین بزند و اقتصاد ما را متوقف کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار