دانلود قسمت بیست و سوم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت 23

قسمت 23 سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه31 اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود خواهد بود.

خلاصه قسمت 22

سیاوش، پسر عموی رابی، به دنبال رابی پا به خانه‌ی خانواده‌ی سپنتا می‌گذارد و می‌خواهد هرطور که شده است با رابی حرف بزند. با پادرمیانی آرش و اجازه‌ی او و خواهشش از رابی سیاوش موفق می‌شود که حرف هایش را بزند. اما جواب رابی مشخص است. انتخاب اول و آخر او آرش است و نمی‌تواند از این انتخاب برگردد. هر چقدر هم این انتخاب و این عشق اشتباه باشد رابی نمی‌تواند از آن روی بگرداند. همانطور که سیاوش هم نمی‌تواند از رابی بگذرد.

آوا بعد از این که فاراب را از پشت می‌زند و زخمی می‌کند خانه‌ی مرسده را ترک می‌کند و اتابک خودش تصمیم می‌گیرد که به اوضاع پیش آمده رسیدگی کند. اتابک سعی می‌کند با فارابی که دست و پایش بسته است معامله کند، اما به محضی که فاراب موفق می‌شود دست و پایش را باز کند ورق بر می‌گردد و این اتابک است که مقهور قدرت فاراب می‌شود.

مرسده که آسیب دیدن اتابک را می‌بیند و از خطرناک بودن فاراب هم بهتر از هر کسی با خبر است، به تصمیم او تن می‌دهد و از اتابک می‌خواهد که خانه را ترک کند. همراهی با فاراب برای تکمیل کردن کار خلافی که باز هم فاراب می‌گوید کار آخر است.

1- لینک دانلود دل 23 با کیفیت 480

2-لینک دانلود دل 23 با کیفیت 720

3- لینک دانلود دل23 با کیفیت 1080

4- لینک دانلود دل 23 با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود دل23 با همه کیفیت ها

تیزر سریال دل قسمت 23




برای دانلود همه قسمت‌های سریال دل روی تصویر زیر کلیک کنید
دانلود فیلم دل همه قسمت ها

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار